sábado, 30 de marzo de 2013

Sento amb el cor

Avui he decidit que el meu estat d'ànim només el podia expressar per mitjà d'un poema. Així que aquí el deixo escrit per a tots vosaltres :)



Volo pel cel
Sento que ploro

Escric mil paraules 
Que no t'arribaran mai

Sento olor de mel
Penso que t'enyoro
Veient tots els obstacles
Asseguda sota aquest desmai.

Tens els ulls brillants
Que miren amb sotilesa 
Milers de sentiments 
Que neixen amb tendresa

No se si ho veus
No si se te n'adones
No se si escoltes la meva crida a tot hora

Un pensament
Una sensació
Una cremada forta
Em ressona pel cap en algun racó

No em deixis
Ets important
Escolta la meva crida

Potser així veuràs
Potser així sentiràs
Que no t'ho dic de mentida
Que sento purament

amb el cor
I  no trobo la sortida




Tanit 




No hay comentarios:

Publicar un comentario